Πόσα λαχανικά χρειαζόμαστε κάθε μέρα;

0
LIKE & SHARE

Μια μερίδα ισοδυναμεί με περίπου 150-200 γραμμάρια ωμά ή μαγειρεμένα λαχανικά.

Σε αυτά περιλαμβάνονται όλα τα ωμά λαχανικά (π.χ. μαρούλι, λάχανο, καρότο, ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι κ.ά.), τα μαγειρεμένα λαχανικά, (π.χ. μπρόκολο, κουνουπίδι, κολοκυθάκια, χόρτα, παντζάρια), τα αμυλώδη λαχανικά (αρακάς, καλαμπόκι, κολοκύθα), όχι όμως η πατάτα και οι ποικιλίες της.

Πως να τα τρώτε «έξυπνα»

-Συμπεριλάβετε λαχανικά σε κάθε κύριο γεύμα.

-Προσπαθήστε να καταναλώνετε ποικιλία λαχανικών, διαφορετικών χρωμάτων κάθε ημέρα.

-Καταναλώνετε τα λαχανικά ωμά, όσο συχνότερα μπορείτε, γιατί με το μαγείρεμα χάνουν μέρος από τα θρεπτικά συστατικά τους.

-Επιλέξτε λαχανικά εποχής.

-Φροντίστε να έχετε πάντα λαχανικά στο σπίτι.

-Καταναλώνετε τα λαχανικά σε σύντομο χρόνο μετά την αγορά τους και μην τα αποθηκεύετε για μεγάλο χρονικό διάστημα.

-Προτιμάτε 1-2 φορές την εβδομάδα ένα «λαδερό» φαγητό, π.χ. φασολάκια, μπάμιες, αγκινάρες. Τα «λαδερά», χαρακτηριστικά φαγητά της ελληνικής παραδοσιακής κουζίνας, συνδυάζουν μοναδικά τα λαχανικά με το ελαιόλαδο.

 

 

Συνέχεια άρθρου εδώ

Πηγή: onmed.gr

LIKE & SHARE
Τα παιδιά κληρονομούν την εξυπνάδα από τη μητέρα τους!