Τα έξι μυστικά που κρύβουν οι αεροπορικές εταιρίες

0
LIKE & SHARE

Υπάρχουν έξι γεγονότα τα οποία οι αεροπορικές εταιρίες δεν θέλουν να μάθουν οι πελάτες τους. Αυτά αφορούν από το εισιτήριο που προμηθεύεστε, μέχρι τη χειραποσκευή και τους ενδιάμεσους σταθμούς.

Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Independent, υπάρχουν έξι γεγονότα, τα οποία οι αεροπορικές εταιρίες δεν θέλουν να πληροφορηθούν οι πελάτες τους. Και όπως αναφέρει ο Τζο Μπρανκατέλι, ιδρυτής μιας εξειδικευμένης ιστοσελίδας για τους συχνούς επιβάτες, όπως είναι οι επιχειρηματίες, «οι πελάτες δεν έχουν ουσιαστικά κανένα δικαίωμα. Αν μια εταιρία θελήσει αν σε τσακίσει, θα το κάνει».

Ακολουθούν τα έξι μυστικά που δεν πρέπει να μάθετε:

1. Εχετε υπογράψει συμβόλαιο ακόμη κι αν δεν το έχετε συνειδητοποιήσει: Οταν αγοράζετε ένα εισιτήριο, αποδέχεστε το λεγόμενο «συμβόλαιο μεταφοράς» (contract of carriage, ή COC). « Αυτά τα συμβόλαια τα αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που αντιμετωπίζουμε το συμβόλαιο με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας. Απλά δεν τα διαβάζουμε ποτέ!» λέει ο Τζο Μπρανκατέλι.

2. Οι αεροπορικές εταιρίες δεν είναι υποχρεωμένες να σας μεταφέρουν κάπου: Οι προορισμοί, όπως και οι ώρες αναχώρησης και άφιξης δεν είναι υποχρεωτικά στοιχεία παρά το γεγονός ότι αναφέρονται σε κάθε εισιτήριο. Στους όρους του «συμβολαίου» – εισιτηρίου αναφέρεται ότι «οι ώρες που εμφανίζονται δεν είναι εγγυημένες και δεν αποτελούν μέρος του συμβολαίου. Τα ωράρια μπορεί να μεταβληθούν χωρίς προειδοποίηση» και επίσης ότι η αεροπορική εταιρία «μπορεί να αλλάξει τους τόπους προορισμού που εμφανίζονται στο εισιτήριο σε περίπτωση ανάγκης». Αυτές οι αναφορές προστατεύουν τις αεροπορικές εταιρίες από επιβάτες που για παράδειγμα ενδεχομένως να θελήσουν να υποβάλλουν μήνυση για μια ματαίωση πτήσης λόγω κακοκαιρίας.

 

 

 

 

 

Συνέχεια άρθρου εδώ

Πηγή: huffingtonpost.gr

LIKE & SHARE
Πόσο βρώμικοι είστε; Κάντε το τεστ!