Δείτε τις τροφές που καθυστερούν την εμφάνιση των ρυτίδων (λίστα)

0
LIKE & SHARE

Οι διατροφικές επιλογές επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την εμφάνισή σας. Υιοθετώντας ένα υγιεινό τρόπο ζωής που προϋποθέτει την προστασία από τον ήλιο, την αποχή από το κάπνισμα, την καλή ενυδάτωση του οργανισμού και την κατάλληλη διατροφή, προστατεύετε το δέρμα σας και καταπολεμάτε τα σημάδια του χρόνου.

Ντομάτα

Είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών Α, C και Κ, καλίου και μαγγανίου. Επίσης, είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη Ε (α-τοκοφερόλη), θειαμίνη, νιασίνη, βιταμίνη Β6, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, φώσφορο, χαλκό και β-καροτένιο.
Λόγω της υψηλής της περιεκτικότητας σε λυκοπένιο, μια χρωστική ένωση που της προσδίδει το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της, έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση. Η απορρόφηση του λυκοπενίου είναι υψηλότερη όταν η ντομάτα είναι μαγειρεμένη και συνοδεύεται από ελαιόλαδο.

Κόκκινες πιπεριές

Τα λαχανικά κόκκινου ή σκούρου πορτοκαλί χρώματος είναι φορτωμένα με τις αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α και Ε, καθώς και με βιοφλαβονοειδή. Οι συγκεκριμένες ουσίες είναι γνωστές για την ικανότητά τους να ενυδατώνουν και να θεραπεύουν το δέρμα. Οι ευεργετικές ιδιότητες των κόκκινων πιπεριών οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνη C.

 

 

 

Συνέχεια άρθρου εδώ

Πηγή: pronews.gr

LIKE & SHARE
Γιατί οι άνδρες που το «παίζουν» σκληροί κάνουν κακό στην υγεία τους!