Απαυδισμένος ιδιοκτήτης καφέ χρεώνει περισσότερα στους αγενείς πελάτες!

0
LIKE & SHARE

Την ώρα που η αγένεια τείνει να εγκαθιδρυθεί ως τρόπος επικοινωνίας, υπάρχουν άνθρωποι που παλεύουν να μην την αφήσουν να περάσει.

Όπως ο Αμερικανός Austin Simms, ιδιοκτήτης καφέ σε μια πολίχνη της Βιρτζίνια, ο οποίος κουράστηκε από την αγένεια των πελατών του και είπε να επαναφέρει τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις χρησιμοποιώντας το παλιότερο κόλπο του κόσμου: την υπερχρέωση!

Έβαλε λοιπόν μια πινακίδα έξω από το μαγαζί που ενημερώνει τους θαμώνες πως η τιμή του καφέ είναι ανάλογη με τον τρόπο που τον παραγγέλνεις: «ένας μικρός καφές» κοστίζει 5 δολάρια, «ένας μικρός καφέ παρακαλώ» κοστίζει 3 δολάρια, ενώ το «γεια σας, θα ήθελα έναν μικρό καφέ παρακαλώ» κάνει μόλις 1,75 δολάρια.

vyhor8pb

 

 

Συνέχεια άρθρου εδώ

Πηγή: newsbeast.gr

LIKE & SHARE