10 απλοί τρόποι για να αισθάνεσαι πιο ευτυχισμένη

0
LIKE & SHARE

Αν το καλοσκεφτείς, σε όλη μας την ζωή περιμένουμε από κάτι (π.χ. μια υποτροφία, ένα ταξίδι) ή από κάποιον (περιττή η διευκρίνιση) να γίνει η προσωπική πηγή ευτυχίας μας. Πολύ συχνά, ωστόσο, τα πράγματα δεν προκύπτουν ακριβώς όπως θα θέλαμε και το κέφι πάει στράφι.

Μήπως τελικά πρέπει να πάρουμε την καθημερινή μας ευτυχία στα χέρια μας και να πάψουμε να εξαρτιόμαστε σε τέτοιο βαθμό από τρίτους; Οι ψυχολόγοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι το πόσο απολαμβάνουμε αυτές τις μεγάλες εμπειρίες για τις οποίες ανυπομονούμε εξαρτάται και από το πόσο ευτυχισμένοι είμαστε γενικά.Δες λοιπόν με ποιους τρόπους μπορείς να γίνεις ένα πιο χαρούμενο άτομο, σε καθημερινή βάση:

1. Χαμογέλα

Τι δηλαδή, να χαμογελάς μόνη σου σαν χαζή; Κι όμως, οι ψυχολόγοι λένε ότι με το χαμόγελο, ακόμα και το επιτηδευμένο, το μυαλό σου εκκρίνει περισσότερες ενδορφίνες, δηλαδή τις ορμόνες της ευτυχίας. Δεν είναι ανάγκη να χαμογελάς περπατώντας στον δρόμο σαν psycho- μπορείς απλά να γίνεις πιο γελαστό παιδί στην καθημερινή σου επικοινωνία με τους ανθρώπους. Θα φτιάξεις την δική σου μέρα, αλλά πιθανότατα και την δική τους!

Να κοιμάσαι περισσότερο

Ο ύπνος φρεσκάρει νου και σώμα, σε βοηθάει να «χωνέψεις” τις πληροφορίες της ημέρας και σου παρέχει ενέργεια για να ξεκινήσεις την επόμενη. Σημαντική προϋπόθεση για να είσαι χαρούμενη είναι να είσαι στις φόρμες σου, οπότε καταλαβαίνεις πού το πάω.Επιδίωξε να κοιμάσαι 7-8 ώρες τα βράδια και αν μπορείς (ξέρω ότι έχεις φορτωμένο πρόγραμμα-όλες μας έχουμε την σήμερον ημέρα) κοιμήσου και κανα τεταρτάκι κατά την διάρκεια της ημέρας. Θα με θυμηθείς!

Βάλε προτεραιότητες 

Αυτό θέλει πιο πολλή σκέψη και είναι δύσκολο, όμως είναι πολύ σημαντικό να έχεις κατασταλάξει σχετικά με το πόσο μετράει κάθε πράγμα στην ζωή σου. Βρες ποια πράγματα σε γεμίζουν και ιεράρχησε τις αξίες σου: Θες να είσαι καλή φοιτήτρια; Καλή φίλη; Να αφιερώνεις όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο στην οικογένειά σου; Στην καριέρα σου ίσως; Κανείς δεν ξέρει ακριβώς πού βαδίζει π.χ. στα 23 του, αλλά σε γενικές γραμμές είναι καλό να έχεις μια «πυξίδα”, σου δίνει αυτοπεποίθηση και την συναισθηματική ισορροπία που χρειάζεσαι.

Να περιστοιχίζεσαι από θετικούς ανθρώπους

Περίμενε: μην ξεγράψεις την φίλη σου επειδή περνάει δύσκολη φάση τελευταία και δεν έχει πολλά κέφια. Να ξεγράψεις τους ανθρώπους που αρκεί μια δεκάλεπτη κουβέντα μαζί τους για να σε «ρίξει” για το υπόλοιπο της μέρας, αυτούς που εκπέμπουν μονίμως ηττοπάθεια και αρνητισμό. Πραγματικοί φίλοι είναι όσοι, χωρίς να μας φλομώνουν στο ψέμα, μας ενθαρρύνουν και μας ανεβάζουν το ηθικό. Μην φοβάσαι να απομακρυνθείς λοιπόν από αυτούς που επιδρούν αρνητικά στην διάθεσή σου.

Συνέχεια άρθρου εδώ

Πηγή: y-olo.gr

 

LIKE & SHARE