10 Διατροφικά TIPS πριν το γάμο!

diatrofh

Τι μας προτείνει ο Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Φώτης Δικαίος:

  • Οργανώστε το πρόγραμμα σας έτσι ώστε να ξεκινήσετε νωρίτερα την διατροφή σας και να έχετε όλο τον διαθέσιμο χρόνο να ελέγξετε το βάρος σας. Συστήνετε ένα διάστημα 2-3 μηνών νωρίτερα για να επιτύχετε την αλλαγή με ασφάλεια.
  • Υιοθετήστε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο αποφεύγοντας τις γρήγορες εξαντλητικές δίαιτες οι οποίες μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία σας και να διαταράξουν την διάθεση και το νευρικό σας σύστημα, ιδιαίτερα την περίοδο πριν τον γάμο που χαρακτηρίζετε από έλλειψη χρόνου και έντονου στρες.

dd

  • Δίνουμε έμφαση στα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, επιλέγοντας τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά στοιχεία (βιταμίνες , καροτένιο) όπως φρούτα και λαχανικά (ακτινίδιο , πορτοκάλι, φράουλες, κεράσια, καρότο, ντομάτα, μπρόκολο, χόρτα, κρεμμύδι, πιπεριές). Προσδίδουν λάμψη στο δέρμα σας και βελτιώνουν την λειτουργία του κολλαγόνου.
  • Επιλέγουμε περισσότερο λευκό κρέας (κοτόπουλο, γαλοπούλα) αντί για κόκκινο και επεξεργασμένα κρέατα και δώστε έμφαση στην κατανάλωση λιπαρών ψαριών (2-3 φορές την εβδομάδα) πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα (σκουμπρί, σολομός, τόνος, σαρδέλες) καθώς προάγουν τα επίπεδα ελαστίνης χαρίζοντας σας λαμπερή επιδερμίδα.
  • Ενυδατώστε τον οργανισμό σας με ικανοποιητικά επίπεδα νερού καθημερινά (8-10 ποτήρια) και αποφύγετε τα αναψυκτικά πλούσια σε ζάχαρη καθώς προσδίνουν κενές θερμίδες στον σώμα σας.
  • Επιλέξτε τρόφιμα πλούσια σε άμυλο (ρύζι, πατάτα, ψωμί) και δημητριακά ολικής αλέσεως (βρώμη) εφοδιάζοντάς τον οργανισμό σας με ενέργεια για να ανταπεξέλθετε με καλή διάθεση στο διάστημα των ετοιμασιών.

ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

  • Την ημέρα του γάμου σας ξεκινήστε με ένα πρωινό πλούσιο σε ενέργεια (δημητριακά ολικής, βρώμη, φρυγανιές, μέλι) συνδυάζοντας το με ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι.
  • Συστήνετε να αποφύγετε την υψηλή πρόσληψη καφεΐνης και αναψυκτικών πλούσια σε αυτήν καθώς μπορεί να διαταράξει το νευρικό σας σύστημα προάγοντας και ενισχύοντας το στρες.
  • Καλό θα ήταν να μην καταναλώσετε γαλακτοκομικά προϊόντα η γεύματα οσπρίων και λαχανικών ώστε να αποφθεχθούν τυχόν γαστρεντερικές διαταραχές .
  • Καταναλώστε ένα ισορροπημένο γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη (κοτόπουλο, ψάρι) με σαλάτα (αγγούρι, μαρούλι, καρότο) και άμυλο (ψωμί, ρύζι), αποκτήστε ανάλαφρο αίσθημα και διατήρηση της καλής διάθεσης και ενέργειας.

 

Διαιτολογικό γραφείο :  Nutrition Balance 

Αναγνωσταρά 51, Kαλαμάτα 

Τ: 2721 552256 Ε: info@nutritionbalance.gr

Επιστημονικός υπεύθυνος :

Φώτης Δικαίος Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Μετεκπαίδευση στην αντιμετώπιση καρδιαγγειακών νοσημάτων

Μέλος Ελληνικής Ιατρικής Εταιρίας Παχυσαρκίας

 

 

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

σχόλια