Τα στοιχεία αυτά έδωσε στη δημοσιότητα το Facebook και αφορούν το τέταρτο τρίμηνο του 2014. Ο αριθμός των συνολικών μηνιαίων χρηστών εμφανίζει αύξηση 13% έναντι του τελευταίου τριμήνου του 2013, των καθημερινών χρηστών αύξηση 18%, ενώ εκείνων που κάνουν χρήση των κινητών συσκευών, αυξήθηκε ταχύτερα, με ρυθμό 26%.
Το δίκτυο εξάλλου ανακοίνωσε μεγαλύτερα των αναμενομένων κέρδη (696 εκατ. δολάρια) στο τελευταίο τρίμηνο του 2014, από 520 εκατ. δολ. στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Τα έσοδα (κύκλος εργασιών) έφθασαν 3,85 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 2,59 δισ. στο τελευταίο τρίμηνο του 2013. Παράλληλα, όμως, αυξήθηκαν σημαντικά κατά 87% στο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι τα έξοδα, φθάνοντας τα 2,72 δισεκατομμύρια.
Τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook την ίδια περίοδο πέρυσι αυξήθηκαν κατά 53%, φθάνοντας τα 3,59 δισεκατομμύρια δολάρια και, από αυτά τα έσοδα, πάνω από τα δύο τρίτα πλέον (το 69%) προέρχονται από διαφημίσεις σε κινητές συσκευές.
Το δίκτυο, που γιορτάζει τα 11α γενέθλιά του φέτος, άρχισε να προσφέρει διαφημίσεις στις φορητές συσκευές μόλις το 2012 και από τότε αυτό το κομμάτι διευρύνεται συνεχώς στη συνολική «πίτα» των διαφημιστικών εσόδων του. Πιο πρόσφατα, εισήγαγε και τις πρώτες βιντεοδιαφημίσεις. Πάντως, προς το παρόν, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το Facebook έχει μερίδιο μόνο 8% στην ψηφιακή διαφημιστική αγορά, έναντι 31% της Google.
Οι επενδυτές, πάντως, μάλλον αισιοδοξούν και οι μετοχές του Facebook κατά τους τελευταίους 12 μήνες έχουν ανέβει σχεδόν 40%.