Το Grow Greek Tourism Online έρχεται στις 23 Μαρτίου στην Καλαμάτα

1

 H Google σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ και την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου διοργανώνει δωρεάν εκδήλωση για να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις σε εργαλεία που θα τις βοηθήσουν να αναπτυχθούν μέσω του διαδικτύου

 

16 Μαρτίου, 2015 – Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας  “Grow Greek Tourism Online” στις αρχές Σεπτεμβρίου στην Κρήτη, όπου περισσότερες από 650 τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία, η Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ και την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου θα βρεθεί στην Καλαμάτα στις 23 Μαρτίου, προκειμένου να εκπαιδεύσει και να υποστηρίξει τις τουριστικές επιχειρήσεις της Πελοποννήσου στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

 

Η εκπαίδευση είναι δωρεάν και αφορά όλες τις τοπικές επιχειρήσεις που ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015, 17:30-20:15, στην Καλαμάτα, στο ξενοδοχείο Elite City Resort Blue Centre, Ναυαρίνου 2. Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να παρακολουθήσουν την εκδήλωση πρέπει να εγγραφούν ώστε να διασφαλίσουν τη θέση τους μέσω της ιστοσελίδας g.co/GrowGreekTourism.

 

Μέσω της εκδήλωσης οι επιχειρήσεις θα ενημερωθούν για τις διαδικτυακές τάσεις αναζήτησης των βασικών διεθνών τουριστικών αγορών της Ελλάδας αλλά και της Πελοποννήσου. Επιπλέον, θα ενημερωθούν και θα λάβουν υποστήριξη σχετικά με τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μάρκετινγκ και πωλήσεων τα οποία μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους χάρτες της Google καθώς και για τις δυνατότητες της διαδικτυακής διαφήμισης. Θα έχουν επίσης τη δυνατότητα, να δουν παραδείγματα τουριστικών επιχειρήσεων που έχουν ήδη αναπτυχθεί μέσω του διαδικτύου.

 

Για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας g.co/GrowGreekTourism.

 

Ο τουρισμός είναι ένας τομέας μείζονος σημασίας για την Ελλάδα. Το 2014, εκτιμάται πως συνεισέφερε άμεσα περίπου 17 δισ. ευρώ στην ελληνική οικονομία, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 20,5% του ΑΕΠ και το 20% της απασχόλησης. Η ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη είναι σημαντική καθώς μια αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του Ελληνικού τουριστικού κλάδου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.

 

Γιατί είναι σημαντικό για μία μικρομεσαία επιχείρηση να είναι online

  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται τουλάχιστον δύο φορές πιο γρήγορα από εκείνες με μικρή ή καθόλου διαδικτυακή παρουσία (Internet Matters, McKinsey & Company, 2011)

 

  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που έχουν ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο αναπτύσσονται τουλάχιστον δύο φορές πιο γρήγορα από εκείνες με μικρή ή καθόλου διαδικτυακή  παρουσία – και διπλασιάζουν τις θέσεις εργασίας (A Report On Growing Micro Businesses, Lord Young for HM Government, 2013)

 

  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που επωφελούνται από την έκθεση στο διαδίκτυο, αναφέρουν ότι το μερίδιο των συνολικών κερδών τους από τις εξαγωγές ήταν διπλάσιο από τις άλλες επιχειρήσεις (Internet Matters, McKinsey & Company, 2011)

 

  • Μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν πολύ το διαδίκτυο έχουν σχεδόν 50% περισσότερες πιθανότητες να εξάγουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους εκτός της άμεσης περιοχής τους. (Greasing the Wheels of the Internet Economy, Boston Consulting Group, 2014)

 

  • Μεταξύ του 2010 και 2013, οι προηγμένες τεχνολογικά μικρομεσαίες επιχειρήσεις δημιούργησαν περισσότερες νέες θέσεις εργασίας και είχαν περισσότερα έσοδα από μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν λίγη τεχνολογία. (Ahead of the Curve: Lessons on Technology and Growth from Small Business Leaders, Boston Consulting Group, 2013)

 

  • Το Διαδίκτυο συνεισέφερε 2,7 δις ευρώ για την ελληνική οικονομία το 2010, τα οποία ισοδυναμούν με το 1,2% του συνολικού ΑΕΠ. Η τιμή ήταν πολύ κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ των 27 κατά 3,8%. Ακόμα κι έτσι, το Διαδίκτυο είναι ένας μοχλός για την επιβίωση και ανάπτυξη εν μέσω οικονομικής κρίσης: το 25% των ΜΜΕ με ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο πέτυχαν την αύξηση των εσόδων τους κατά τα τρία προηγούμενα έτη. (Boston Consulting Group – CONNECTED GREECE)

 

  • Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα από το Oxford Economics, μία αύξηση στις online δραστηριότητες της ελληνικής τουριστικής αγοράς μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3% και να δημιουργήσει 100.000 νέες θέσεις εργασίας (Oxford economics – The impact of online content on European Tourism)

 

 

 

 

Το διαδίκτυο έχει διεισδύσει πλέον σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, με το 51% των νοικοκυριών της ΕΕ να το χρησιμοποιούν για τα ταξίδια τους. Στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου λόγω της χαμηλής διαδικτυακής παρουσίας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Ταυτόχρονα, ενώ οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές στην Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, περίπου το 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, ενισχύοντας τη δυνατότητα αύξησης των αφίξεων πέραν της κύριας τουριστικής περιόδου.

 

Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Πέτρος Τατούλης:

“Η ψηφιακή ιχνηλασιμότητα αποτελεί αναμφίβολα τη νέα πρόκληση στην οποία θα πρέπει ολοένα και περισσότερο να προσαρμοστούν οι τουριστικές επιχειρήσεις ώστε να βελτιώσουν την αναγνωρισιμότητα τους. Παράλληλα, η αξιοποίηση των καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων αποτελεί στόχο της Περιφέρειας Πελοποννήσου ώστε να συμβάλλουν στη δυναμική, και με σύγχρονες αντιλήψεις, ανάπτυξη του τουριστικού μας προϊόντος”.

 

Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς:

“Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού  μέσα από την πύλη του www.visitgreece.gr  προβάλει διεθνώς με μεγάλη επιτυχία προορισμούς και εμπειρίες εκτός περιόδου  τουριστικής αιχμής. Η ανταπόκριση του διεθνούς κοινού,  υπογραμμίζει την αναγκαιότητα του εμπλουτισμού της  τουριστική μας προσφορά με νέα προϊόντα, στην οποία καλούνται να επενδύσουν οι Ελληνικές επιχειρήσεις. Με τον ίδιο στόχο, η Google συνεχίζει την πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες από την Κρήτη. Σύντομα, επιχειρήσεις με έδρα την Αττική, τη Μακεδονία, τις Κυκλάδες, την Πελοπόννησο, τα Δωδεκάνησα και το Ιόνιο θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες και να αποκτήσουν ένα πολύτιμο εργαλείο με στόχο την ανάδειξη της άγνωστης Ελλάδας και την προσέγγιση νέων κοινών στόχων.”

 

Πρόεδρος του ΣETE, Ανδρέας Ανδρεάδης:

“Ο ΣΕΤΕ χαιρετίζει την απόφαση της Google να επεκτείνει σε ακόμα πέντε προορισμούς τη πρωτοβουλία Grow Greek Tourism Online, σχετικά με την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον τουριστικό κλάδο. Κατά τη διάρκεια του 2014 παρατηρήσαμε αύξηση της χρήσης του διαδικτύου για παροχή Online τουριστικών επιλογών και για αυτό το λόγο θεωρούμε ότι η συνέχιση της πρωτοβουλίας θα δώσει προστιθέμενη αξία, ιδιαίτερα στις μικρές επιχειρήσεις. Η ενίσχυση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι ζητούμενο ώστε να μπορέσει ο ελληνικός τουρισμός να υποστηρίξει τη θέση του και να επιτύχει τους στόχους της χρονιάς που έρχεται”.

 

Διευθύντρια Μάρκετινγκ Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων της Google Ελλάδας, Δήμητρα Χριστοδούλου:

“Επιχειρήσεις, όπως το Aleka’s House, ένας παραδοσιακός ξενώνας στο Πήλιο, το “Yoga on Crete”, ένα κέντρο γιόγκα στα Σφακιά και το Euμέλια, μία αγροτουριστική μονάδα στη Λακωνία, αναπτύσσονται ήδη μέσω του διαδικτύου προσελκύοντας στην Ελλάδα επισκέπτες από όλον τον κόσμο. Θέλουμε να βοηθήσουμε περισσότερες ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του διαδικτύου και γι’ αυτό καλούμε τις τουριστικές επιχειρήσεις της Πελοποννήσου να εγγραφούν και να συμμετάσχουν στην εκδήλωσή μας στην Καλαμάτα”.

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες

Ελίνα Κωνσταντίνου

VALUECOM

[email protected]

Τηλ. 210 3252 103

 

Βερονίκη Ζέρβα

VALUECOM


Share.

1 Σχόλιο

Leave A Reply