Τα πάνω κάτω σε όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα για τη σεξουαλική ζωή των ζευγαριών φέρνουν νέες επιστημονικές μελέτες. Διάφοροι αστικοί μύθοι που ήταν ευρέως διαδεδομένοι γύρω από την ερωτική διάθεση, τις αποδόσεις, το χρόνο αλλά και τα θέλγητρα πλέον καταρρίπτονται από τους επιστήμονες.
Αγάλι αγάλι
Έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Βrigham Young έδειξε ότι τα ζευγάρια που περιμένουν να κάνουν σεξ είναι πιο ευτυχισμένα καθώς η καθυστέρηση στην έναρξη των ερωτικών περιπτύξεων μπορεί να οδηγήσει σε έναν πιο υγιή γάμο. «Νομίζω ότι αυτό συμβαίνει γιατί αυτοί που περίμεναν έμαθαν να μιλούν και να έχουν την ικανότητα να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που προκύπτουν», δήλωσε ο Dean Busby, επικεφαλής της μελέτης.
Χάνουν τις αποδόσεις τους στο σεξ
Μελέτη από το Πανεπιστήμιο Erciyes στην Τουρκία διαπίστωσε ότι οι άνδρες με παραπανίσια κιλά ενδεχομένως να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια στο κρεβάτι από τους αδύνατους.
Έρχονται πιο κοντά
πρόσφατη δημοσκόπηση το 40 % των γυναικών λένε ότι η χρήση των social media, είτε πρόκειται για το Facebook είτε για γραπτά μηνύματα, τις κάνει επιρρεπείς στο να βρεθούν στο κρεβάτι με ένα σύντροφο πιο γρήγορα.
«Αν ο στόχος σας είναι να κάνετε σεξ το texting είναι πραγματικά χρήσιμο επειδή κάνει την επικοινωνία πιο εύκολη και άμεση», δήλωσαν οι ερευνητές.
Πουθενά χωρίς αυτό.
Δημοσκόπηση που πραγματοποίησε βρετανική ιδιωτική εταιρεία τηλεπικοινωνιών έδειξε ότι μία στις τέσσερις γυναίκες, απαντούν στο τηλέφωνο την ώρα που κάνουν σεξ!
Όλα για ένα Like …
Μία στις πέντε γυναίκες προτιμάει περισσότερο το Facebook από το σεξ. Σύμφωνα με έρευνα που έκανε μεγάλο γυναικείο περιοδικό ανάμεσα σε 2.000 γυναίκες, το 20% απάντησε ότι θα προτιμούσε να στερηθεί το σεξ για μία εβδομάδα παρά τα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης
θέλουν τα κοπλιμέντα τους
Οι νεαρές γυναίκες προτιμούν τα κοπλιμέντα περισσότερο από το σεξ, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύεται στην εφημερίδα Journal of Personality, τα οποία ενισχύουν την αυτοπεποίθησή τους και τους δίνουν καλύτερη ώθηση σε ό,τι κάνουν.
Οι φιλοφρονήσεις και μόνο αρκούν σε ένα ποσοστό 60% των νεαρών γυναικών, ενώ δίνεται μεγάλη έμφαση στα κοπλιμέντα που αφορούν την προσωπικότητα και όχι την εξωτερική εμφάνιση σε ποσοστό 30%.