Η ανάπτυξη των social media δημιούργησε νέες θέσεις εργασίας και νέους όρους για να τις περιγράψουν.
Ένας από αυτούς είναι ο όρος “influencer” που υποδηλώνει έναν χρήστη του οποίου οι αναρτήσεις έχουν απήχηση σε μεγάλο αριθμό ατόμων και συχνά μπορούν να αξιοποιηθούν εμπορικά. Κι ενώ αυτό θεωρούταν από μια μεγάλη μερίδα κοινού ως ένα χόμπι που μπορεί να αποβεί επικερδές, μια νέα έρευνα αποκάλυψε ότι οι όσοι αυτοπροσδιορίζονται ως influencers, θεωρούν ότι απασχολούνται σε ένα επάγγελμα όπως όλα τα άλλα.
Συνέχεια άρθρου εδώ
Πηγή: madamefigaro.gr