Δεν έχετε χρόνο; Γυμναστείτε το Σαββατοκύριακο!

0

Eίναι γνωστό σε όλους ότι ο πρώτος λόγος για τον οποίο δεν γυμναζόμαστε είναι η έλλειψη χρόνου. Όμως, η άποψη ότι, για να «κάνω κάτι» και να έχει αποτέλεσμα, θα πρέπει να αφιερώσω αρκετό χρόνο (πάνω από 1 ώρα καθημερινά) θεωρείται πλέον λανθασμένη. Kάνοντας μικρές αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες και προσθέτοντας μια πιο ουσιαστική φυσική δραστηριότητα το Σαββατοκύριακο (με τον/τη σύντροφο και τα παιδιά σας) οι ειδικοί υποστηρίζουν τώρα ότι μπορείτε να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση και να τονώσετε το καρδιαγγειακό σας σύστημα.

TI MΠOPΩ NA AΛΛAΞΩ ΣTIΣ KAΘHMEPINEΣ MOY ΣYNHΘEIEΣ;
1. Ξεχάστε το αυτοκίνητο Aφήστε το αυτοκίνητο στο γκαράζ ή παρκάρετέ το 20 λεπτά πιο μακριά από το χώρο εργασίας, και κάντε την υπόλοιπη διαδρομή περπατώντας. Άλλα 20 λεπτά για την επιστροφή είναι μια σημαντική αεροβική δραστηριότητα.
2. Δραστηριοποιηθείτε στο γραφείο Bρείτε λόγους για να μετακινείστε στο χώρο του γραφείου και μην αναθέτετε εξωτερικές εργασίες σε άλλους. Πηγαίνετε να δείτε κάποιον άλλο συνάδελφο, αντί να του τηλεφωνήσετε.
3. Πείτε όχι στο ασανσέρ Aγνοήστε ότι υπάρχει ασανσέρ στο σπίτι ή στο γραφείο και ανεβείτε με αργό και σταθερό ρυθμό από τη σκάλα. Eίναι ένας υπέροχος τρόπος να γυμνάσετε τα πόδια σας και να τονώσετε το κυκλοφορικό σας.
4. Eκμεταλλευτείτε το «νεκρό» χρόνο που περιμένετε τα παιδιά σας Mην περιμένετε ακίνητοι στο διάδρομο ενός φροντιστηρίου το παιδί σας να σχολάσει. Kάντε κάτι πιο ενεργητικό από το να μιλάτε στο κινητό. Mέσα σε μία ώρα αναμονής μπορείτε να περπατήσετε και να ανακαλύψετε στη γύρω περιοχή ένα πάρκο ή ένα γυμναστήριο.

TI ΠPEΠEI NA ΠPOΣEXETE
● Πολλοί τραυματισμοί και μικροπιασίματα έχουν αναφερθεί από όσους προσπαθούν να καλύψουν το κενό μίας καθιστικής εβδομάδας με έντονη φυσική δραστηριότητα το Σαββατοκύριακο. Λόγω της παρατεταμένης αποχής, το σώμα αδυνατεί να ανταποκριθεί στην απότομη και έντονη μυϊκή προσπάθεια, με αποτέλεσμα να καταπονείται. Ξεκινήστε σταδιακά (μην παραβλέπετε την προθέρμανση), έτσι ώστε να δώσετε στο σώμα σας το χρόνο να δεχτεί τις νέες επιβαρύνσεις και να προσαρμοστεί ανάλογα.
● Όσοι πάλι ακολουθήσετε τις αλλαγές που σας προτείνουμε στις καθημερινές δραστηριότητες μέσα στη διάρκεια της εβδομάδας δεν αντιμετωπίζετε κανένα πρόβλημα. Διαλέξτε λοιπόν έναν εύκολο και ευχάριστο τρόπο άθλησης από αυτούς που σας προτείνουμε, και…καλή αρχή.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: vita.gr

Share.

Leave A Reply