4 tips για να έχει το παιδί σας όνειρα γλυκά!

0

Το πρόβλημα του ύπνου δεν είναι μόνο ένα πρόβλημα για ενήλικες. Τα παιδιά έχουν αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο να κοιμηθούν επίσης. Και συνήθως οι γονείς είναι εκείνοι που παραμένουν ξύπνιοι μαζί τους. Η ώρα για ύπνο μπορεί να γίνει μάχη όταν τα μικρά παιδιά δεν συμμορφώνονται με το ρολόι. Εδώ είναι 4 συμβουλές για να μάθετε πώς να κερδίσετε τον αγώνα.

1. Ορίστε χρόνο για ύπνο
Τα παιδιά σχολικής ηλικίας χρειάζονται 9 με 11 ώρες ύπνου κάθε βράδυ, αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά στις ανάγκες και τα πρότυπα του ύπνου. Έτσι θα πρέπει να «κουραστεί» μέχρι την ώρα που εσείς θα επιλέξετε να είναι κατάλληλη για να ξεκουραστεί ώστε να σηκωθεί την επόμενη μέρα ξεκούραστο.

2. Ορίστε χρόνο για το πρωινό ξύπνημα
Αν γνωρίζετε πόσο ύπνο το παιδί σας χρειάζεται και πότε πάει για ύπνο, είναι απλά μαθηματικά να ορίσετε καθημερινή ώρα αφύπνισης. Το να επιτρέπετε στο παιδί σας να κοιμάται λίγο αργότερα τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες είναι γενναιόδωρο, αλλά μπορεί να σας κρατήσει ξύπνιους όλο το βραδυ.
3. Δημιουργήστε μια ρουτίνα για το βραδινό ύπνο
Οι ρουτίνες είναι ιδιαίτερα σημαντικές για βρέφη, τα νήπια και παιδιά προσχολικής ηλικίας. Κάνοντας συγκεκριμένα πράγματα πριν από το κρεβάτι, όπως μπάνιο ή να διαβάσετε ένα παραμύθι, το παιδί γνωρίζει ότι μετά είναι η ώρα για ύπνο.  Γνωρίζοντας τι θα ακολουθήσει είναι παρήγορο και χαλαρωτικό, ορίζοντας την τέλεια ατμόσφαιρα για ύπνο.

4. Φροντίστε τα παπλώματα του

Δημιουργήστε το πιο όμορφο παιδικό δωμάτιο, γεμίστε το με χρώμα, αστέρια, υπερήρωες, πρίγκιπες, δράκους, νεράιδες, μπαλαρίνες, μονόκερους και φιλικά ζωάκια με τη νέα Junior συλλογή της NEF-NEF Homeware…..

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ: thatslife.gr

Share.

Leave A Reply