Αρνάκι ή κατσικάκι το Πάσχα;

0

Η Κυριακή του Πάσχα έρχεται και ήδη οι περισσότεροι έχουν προμηθευτεί το κρέας που θα βάλουν στο τραπέζι τους. Πρώτες επιλογές, μα φυσικά, το αρνί και το κατσίκι.

Κάποιοι επιλέγουν να απολαύσουν ένα από τα δύο, ενώ οι πιο μερακλήδες βάζουν στη σούβλα και τα δύο.

Ποιο, όμως, από τα δύο είναι η καλύτερη επιλογή για τη σιλουέτα και φυσικά για την υγεία μας. Αρνί ή κατσίκι;

Τα 100 γρ. αρνιού, η τιμή του οποίου κινείται στα περυσινά επίπεδα, περιέχουν περίπου 210 θερμίδες. Εχει όλα τα βασικά αμινοξέα, βιταμίνες Β3, Β6 και Β12, σελήνιο και ψευδάργυρο, ενώ το συκώτι και τα εντόσθιά του προσφέρουν φωσφόρο, σίδηρο και βιταμίνη Α.

Το αρνί περιέχει πολλά λιπαρά, ωστόσο, δεν υπάρχει πρόβλημα εάν καταναλώνεται με μέτρο. Μόνο το 35% από το λίπος του είναι κορεσμένο, ενώ το υπόλοιπο είναι μονοακόρεστα ή πολυακόρεστα λιπαρά.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: iefimerida.gr


Share.

Leave A Reply