Ποιοι είναι οι καλύτεροι διατροφικοί συνδυασμοί;

0

Ο οργανισμός μας για την εύρυθμη λειτουργία του χρειάζεται καθημερινά θρεπτικά συστατικά, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες, συστατικά δηλαδή, τα οποία κατά βάση τα εξασφαλίζουμε από τη σωστή και ποιοτική μας διατροφή.

Επομένως,  τόσο οι διατροφικές μας επιλογές, όσο και οι σωστοί συνδυασμοί τους, εξασφαλίζουν την καλή μας υγεία.

Είναι ευρέως γνωστό, ότι τα προϊόντα ολικής άλεσης, τα όσπρια, τα φρούτα και τα λαχανικά πρέπει να έχουν εξέχουσα θέση στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.

Όλες αυτές οι κατηγορίες τροφών τονώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα, καταπολεμούν τυχόν φλεγμονές, συμβάλλουν στην προστασία του οργανισμού μας από χρόνιες παθήσεις, ενισχύοντας τη γενικότερη υγεία μας και παράλληλα θωρακίζοντάς μας,  ενάντια στους κινδύνους που απειλούν την υγεία μας.

Οι συνδυασμοί τροφών είναι πολύ βασικό συστατικό της υγιεινής διατροφής, καθώς κάνοντας κατάλληλους συνδυασμούς, ενισχύουμε τη δράση των θρεπτικών συστατικών που εμπεριέχονται σε κάθε τροφή ξεχωριστά.

Τα 8  ιδανικά διατροφικά ζεύγη τροφών

Ξηροί καρποί με σταφίδες: Αυτός ο διατροφικός συνδυασμός μάς προσφέρει πολλαπλά θρεπτικά συστατικά, φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και  «εκτοξεύει» το μεταβολισμό μας στα ύψη! Επειδή είναι ιδιαίτερα θερμιδογόνος, μεγάλη προσοχή στην ποσότητα και πάντα να προτιμάτε ανάλατους και ωμούς ξηρούς καρπούς.

 Ψητό κρέας με μυρωδικά: Είναι γνωστό ότι το ψήσιμο του κρέατος στα κάρβουνα ή στο γκριλ, μπορεί να προκαλέσει την παραγωγή καρκινογόνων ουσιών, όπως  οι πολυκυκλικοί αρωματικοί υδρογονάνθρακες και οι ετεροκυκλικές αμίνες. Για να αποφύγουμε λοιπόν τις συγκεκριμένες ουσίες βοηθούν τα μπαχαρικά. Μαρινάροντας τα κρέατα, μειώνεται η παραγωγή καρκινογόνων ουσιών και γίνονται πιο νόστιμα. Ιδανικά λοιπόν χρησιμοποιήστε ρίγανη, δεντρολίβανο κτλ και με μια απλή κίνηση, μειώνετε τους κινδύνους που καραδοκούν.

Φακές με ρύζι: Το φακόρυζο είναι η κατάλληλη λύση  για όσους πρέπει ή θέλουν να αποφύγουν το κρέας. Οι δύο αυτές τροφές περιέχουν αμινοξέα που αλληλοσυμπληρώνονται και παράγουν πρωτεΐνη υψηλής διατροφικής αξίας. Άρα απολαύστε τις φακές σας  με καστανό ρύζι και καλύψτε τις ανάγκες του οργανισμού σε πρωτεΐνη χωρίς να καταναλώσετε κρέας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: newsbeast.gr


Share.

Leave A Reply