Πόσο και πότε μας παχαίνει ένας καφές!

0

H σωστή διαχείριση και ο έλεγχος του σωματικού μας βάρους σχετίζεται άμεσα τόσο με την εμφάνιση όσο και με την καλή μας υγεία.

Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό να ελέγχουμε τις θερμίδες που καθημερινά προσλαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας αλλά και να αυξάνουμε αυτές που καταναλώνουμε μέσω της καθημερινής μας φυσικής δραστηριότητας. Ένα σημαντικό κομμάτι των ημερησίων προσλαμβανομένων θερμίδων αποτελούν οι λεγόμενες «υγρές θερμίδες», αυτές δηλαδή που θα πάρουμε από τα υγρά και τα ροφήματα που θα καταναλώσουμε.

Ιδιαιτέρως δε το καλοκαίρι, όπου η ανάγκη για ενυδάτωση και καθημερινές ανάσες δροσιάς μέσα από την κατανάλωση κρύων ροφημάτων είναι μεγάλη και αυξάνουμε σημαντικά την πρόσληψη υγρών και ροφημάτων. Ωστόσο, πολλές φορές αυτά ενδέχεται να περιέχουν ζάχαρη και λιπαρά, προσδίδοντας ύπουλες θερμίδες στο ημερήσιο ενεργειακό μας ισοζύγιο, με αποτέλεσμα να λειτουργούν αντίστροφα όσον αφορά τόσο την υγεία όσο και το βάρος μας. Προς την κατεύθυνση αυτή ένα θέμα που τίθεται το καλοκαίρι είναι ο κρύος καφές

Ο καφές αποτελεί για πολλούς ένα αγαπημένο ρόφημα. Ωστόσο τους καλοκαιρινούς μήνες, αν δεν προσέξουμε και επιλέξουμε είδη καφέ με πολύ γάλα, κρέμες και ζάχαρη, τότε δεν μιλάμε θερμιδικά για ροφήματα αλλά για γεύματα. Έτσι ένας freddo cappuccino σαφέστατα και είναι επιβαρυμένος λόγω της κρέμας του και αν προσθέσουμε και ζάχαρη θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα μικρό γεύμα. Αν τώρα μιλήσουμε για ένα ρόφημα καφέ τύπου chino ή ένα καφέ freddo capuccino με φυτική κρέμα, αυτός μπορεί να ξεπερνάει τις διακόσιες και να φτάνει μέχρι και τις τετρακόσιες θερμίδες, δίνοντάς μας παράλληλα πολύ λίπος και ζάχαρη…

Διαβάστε περισσότερα εδώ: newsbeast.gr


Share.

Leave A Reply