Η γυμναστική επηρεάζει την περίοδό σας;

0

H άσκηση σας κρατάει υγιείς με πολλούς τρόπους.

Εκτός ότι σας βοηθάει να κάψετε θερμίδες και σας χαρίζει μία αψεγάδιαστη σιλουέτα, επιπλέον κρατάει την καρδιά σας υγιή, βελτιώνει τη διάθεσή σας και τα επίπεδα ενέργειας, μπορεί να αποτρέψει τραυματισμούς ή να σας ανακουφίσει από χρόνιους πόνους, και να σας προσφέρει έναν πιο ποιοτικό νυχτερινό ύπνο.

Τί συμβαίνει όμως όταν έχετε περίοδο;

  • Εάν υποφέρετε από φούσκωμα, εντερικές διαταραχές, δυσμηνόρροια, θα πρέπει να ξέρετε ότι το περπάτημα, το κολύμπι, ή μία ελαφριού τύπου άσκηση, όπως η yoga, θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος και θα σας ανακουφίσει από επώδυνες κράμπες. Η απελευθέρωση των ενδορφινών κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι επίσης χρήσιμη για να απαλλαγείτε από κόπωση πονοκεφάλους, και κακή διάθεση που δημιουργείτε κατά τη διάρκεια της περιόδου. Επιπλέον κόβει την όρεξη για φαγητό που έχουν σχεδόν όλες οι γυναίκες εκείνες τις ημέρες.
  • Ωστόσο η άσκηση μπορεί  να έχει και αρνητική επίδραση στην περίοδο σας. Αν γυμνάζεστε υπερβολικά ή έχετε εμμονή και το σωματικό σας βάρος σε σχέση με το ύψος σας είναι κάτω από τα φυσιολογικά επίπεδα το σώμα σας δεν θα αντιδράσει σωστά στη γυμναστική.Ο οργανισμός σας αναγκάζεται να κλέψει ενέργεια από άλλες πιο σημαντικές λειτουργίες που συμβαίνουν στο σώμα σας με αποτέλεσμα αυτές να υπολειτουργούν. Δεδομένου ότι η έμμηνος ρύση δεν είναι ζωτικής σημασίας για σας (σκοπός του είναι να αναπαράγει) το σώμα σας θα απενεργοποιήσει τη λειτουργία για την εξοικονόμηση ενέργειας. Με λίγα λόγια μπορεί η περίοδό σας να κοπεί ή να μην σας έρθει καθόλου….

 

 

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ: jenny.gr



Share.

Leave A Reply