Παράξενοι τρόποι για να χάσεις βάρος!

0

Όχι, αυτό δεν είναι ένα ακόμα άρθρο για το πώς η άσκηση και το μέτρημα των θερμίδων που καταναλώνεις μέσα στην ημέρα θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα περιττά κιλά.

Δες παρακάτω μερικούς ανορθόδοξους τρόπους για να χάσεις βάρος.

Μην πας γυμναστήριο

Καλά διάβασες. Αν το μισείς, μην πας. Αντ’ αυτού σκέψου δραστηριότητες που σου αρέσει να κάνεις και κάν’τες συχνά – αρκεί να κινείσαι έτσι; Για παράδειγμα πήγαινε για περπάτημα, ασχολήσου με τον κήπο ή πλύνε το αυτοκίνητο.

Φάε αυτά που σου αρέσουν

Σου αρέσει η πίτσα; Φάε. Απλά φρόντισε να την διαμορφώσεις έτσι ώστε να μην είναι τόσο παχυντική: βάλε τυρί χαμηλών λιπαρών αντί για κανονικό, κοτόπουλο αντί για αλλαντικά ή ακόμα καλύτερα λαχανικά αντί για αλλαντικά. Φαν του μπουρίτο; Αντικατάστησε το τυρί με τυρί χαμηλών λιπαρών, βάλε λιγότερο ρύζι και μην βάλεις sour cream.

Σμίκρυνέ το

Σερβίροντας το γεύμα σου σε μικρότερο πιάτο θα έχεις την ψευδαίσθηση ότι τρως περισσότερο, ενώ δε θα τρως. Θα είναι σαν να τρως δηλαδή, αλλά όχι. Μικρότερα πιάτα, μπωλ και κουτάλια θα σε κάνουν να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες μέσα στη μέρα αφού δίνουν γρηγορότερα σήμα στον εγκέφαλο ότι έχεις χορτάσει.

Φάε τρεις λιγότερες μπουκιές από το γεύμα σου…

Ή ένα γλυκό λιγότερο μέσα στη μέρα ή ένα ποτήρι χυμό λιγότερο μέσα στη μέρα. Όλα αυτά μπορούν να σε γλιτώσουν από 100 θερμίδες ανά ημέρα, κάτι που αρκεί για να σε βάλει σε τροχιά απώλειας.

Καθρέφτη καθρεφτάκι μου

Αν φας μπροστά στον καθρέφτη, μπορεί και να φας λιγότερο κατά 1/3. Αυτό αναφέρει σχετική έρευνα, σύμφωνα με την οποία το φαγητό μπροστά στον καθρέφτη αντικατοπτρίζει τα εσωτερικά σου θέλω και σου υπενθυμίζει τους λόγους για τους οποίους προσπαθείς να χάσεις βάρος.

Ζυγίσου καθημερινά

Οι άνθρωποι που ζυγίζονται σε καθημερινή βάση, αποφεύγουν να παίρνουν κιλά, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική έρευνα. Δοκίμασέ το, δεν χάνεις κάτι. ..

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ: in2life.gr



Share.

Leave A Reply