Γυμναστική με άδειο στομάχι για να κάψετε το περιττό λίπος;

0

Έχετε μπει ποτέ στον πειρασμό να γυμναστείτε με άδειο στομάχι με στόχο να κάψετε περισσότερο λίπος; Η πρακτική αυτή είναι συνήθης ανάμεσα σε αθλητές, αλλά και σε όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Κατανάλωση ενέργειας κατά τη φυσική δραστηριότητα

Το σώμα χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια του για να τροφοδοτήσει την άθληση. Τρία είναι τα συστατικά που γεμίζουν τις μπαταρίες. Οι υδατάνθρακες, το λίπος και λιγότερο οι πρωτεΐνες. Τα πρώτα λεπτά της άσκησης το σώμα καταφεύγει στις άμεσες αποθήκες υδατανθράκων που βρίσκονται στο συκώτι και στους μύες με τη μορφή γλυκογόνου, ενώ μετά την πρώτη μισή ώρα το λίπος αρχίζει να καλύπτει μέρος των αναγκών. Για προπονήσεις οι οποίες διαρκούν περισσότερο από 60 λεπτά, το σώμα θα χρειαστεί να καταφύγει στην πιο διαθέσιμη μορφή ενέργειας για το σώμα, που είναι η γλυκόζη του αίματος. Μάλιστα, όσο μεγαλύτερη είναι η ένταση της φυσικής δραστηριότητας τόσο μειώνεται η συμμετοχή του λίπους και αυξάνεται εκείνη των υδατανθράκων. Σε περιπτώσεις αγώνων μεγάλης διάρκειας η αναπλήρωση της γλυκόζης του αίματος κρίνεται απαραίτητη μέσω ειδικών σνακ. Οι πρωτεΐνες αποτελούν την «ύστατη» λύση για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών, λόγω του δομικού τους ρόλου στο μυϊκό σύστημα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: healthview.gr



Share.

Leave A Reply