Το είδος διατροφής που σου ταιριάζει ανάλογα με τον χαρακτήρα σου!

0

Kατά καιρούς, έχεις επιλέξει διατροφή ανάλογα με τις θερμίδες που χρειάζεται να καταναλώνεις, τον τρόπο ζωής σου, τις προτιμήσεις σου στο φαγητό, το σωματότυπό σου, τον fitness στόχο σου. Έχεις επιλέξει ποτέ όμως πλάνο διατροφής σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάςσου;

Ναι, αυτό που διάβασες.

Κετογενής, paleo, vegeterian, Αtkins, αλκαλική, χαμηλή σε υδατάνθρακες και η λίστα συνεχίζεται. Πράγματι εκεί έξω υπάρχουν πολλά είδη διατροφής που μπορείς να ακολουθήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου.

Ωραία όλα αυτά, αλλά τώρα έρχεται ένας διατροφολόγος και fiitness expert και στο βιβλίο του Diet Right For Your Personality Type να μας πει ότι το ιδανικό πρόγραμμα απώλειας βάρους, προκειμένου να είναι αποτελεσματικό, πρέπει να ρυθμίζεται με βάση την προσωπικότητα του καθενός.

Πάμε να δούμε τι ακριβώς εννοεί.

1. Η οργανωτική

Σου αρέσει να φροντίζεις να είναι όλα στην εντέλεια, ακόμα και οι λεπτομέρειες. Όταν πρόκειται για προσήλωση σε έναν διατροφικό στόχο ή θα αφοσιωθείς πλήρως ή δεν θα μπεις καν στον κόπο να προσπαθήσεις. Ξεκινάς λοιπόν και ακολουθείς ο,τι προτείνει κατά γράμμα. Προσέχεις θερμίδες, διαβάζεις συστατικά, εκτελείς τις συνταγές με τα σωστά υλικά, στις σωστές ποσότητες και κάνεις και δεν «κλέβεις» ούτε μια επανάληψη στη γυμναστική. Μόνο που από την τόση πειθαρχία κάποια στιγμή κουράζεσαι και τα παρατάς.

Το καλύτερο πλάνο διατροφής για εσένα:

Χρειάζεσαι ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα γευμάτων τα οποία θα ετοιμάζεις μια μέρα (ή δύο: Π.χ Τετάρτη και Σάββατο) για όλες τις υπόλοιπες ημέρες. Αυτή η ρουτίνα θα σε κρατήσει σε εγρήγορση και δεν θα σε αποδιοργανώσει. Θα βοηθήσει να κάνεις μια λίστα με τα υλικά που χρειάζεσαι για τις συνταγές της εβδομάδας, να τα αγοράσεις και να αφιερώσεις δύο απογεύματα για να τα ετοιμάσεις.

2. Η επαναστάτρια

Είσαι περίεργη, σου αρέσει να εμπλέκεσαι παντού, είσαι δραστήρια, δημιουργική, αυθόρμητη, ελεύθερο πνεύμα και πολλές φορές μπελάς. Σιχαίνεσαι οποιοδήποτε είδος ρουτίνας και προτιμάς να βλέπεις τη μεγάλη εικόνα παρά τις μικρές λεπτομέρειες. Το παράπονο που έχουν ποι άλλοι από εσένα; Ότι αργείς στα ραντεβού σας. Δεν σου κρατάει κακία όμως γιατί ξέρει ότι από τη στιγμή που θα φτάσεις θα περάσετε ζάχαρη.

Το καλύτερο πλάνο διατροφής για εσένα:

Λίστες με ψώνια για το σούπερ μάρκετ; Προγραμματισμός γευμάτων; Λες «όχι ευχαριστώ». Γι’ αυτό προτίμησε να υιοθετήσεις μια διατροφική ρουτίνα που θα εστιάζει στον έλεγχο της ποσότητας ενός γεύματος παρά στην ποιότητα. Φρόντισε να έχουν περάσει 2 έως 3 ώρες μεταξύ των γευμάτων και προσπάθησε να τρως μια ισορροπημένη ποσότητα καθαρής πρωτείνης και λαχανικών. Και νερό! Να πίνεις πολύ νερό. Τελευταίο τιπ: Πάντα να έχεις στο αυτοκίνητο μια τσάντα με αθλητικά ρούχα και παπούτσια γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σου έρθει η επιφοίτηση να γυμναστείς ή απλά να τρέξεις.

 

 

Συνέχεια άρθρου εδώ

Πηγή: ladylike.gr



Share.

Leave A Reply