Οι 5+1 τροφές που ενισχύουν την οξυδέρκειά σου!

0


Ο ανθρώπινος εγκέφαλος δέχεται καθημερινά έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών.

«Βομβαρδιζόμαστε» με πληροφορίες από παντού 24 ώρες το 24ωρο μέσα από κινητά, υπολογιστές, τηλεόραση, ραδιόφωνο και tablets.

Είναι τόσα τα ερεθίσματα που κατακλύζουν καθημερινά τον εγκέφαλο -ιδίως με την χρήση του διαδικτύου- που στο τέλος της ημέρας το μόνο που θέλεις είναι ησυχία.

Η όξυνση της σκέψης και η βελτίωση της αποδοτικότητας του μυαλού δεν μπορεί να έρθει εύκολα σε μια αυτοματοποιημένη καθημερινότητα.

Με άλλα λόγια, αν κάθε μέρα, κάνεις ακριβώς τα ίδια πράγματα, με τον ίδιο τρόπο, τότε το μυαλό θα αντιδράσει με τον τρόπο του: με το να αρχίσει να ξεχνά, να μην μπορεί να ανταποκριθεί εύκολα σε εργασίες που καλείται να διεκπεραιώσει, να μην έχει θετικές σκέψεις, να μην πλάθει ευχάριστες εικόνες. Να ατροφεί.

Μια πληθώρα ερευνών αποδεικνύει ότι οι τροφές που επιλέγουμε να τρώμε καθημερινά επιδρούν όχι μόνο στο σώμα, αλλά και στο μυαλό μας.

Οι επιστήμονες έχουν τονίσει ότι η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην λειτουργία του εγκεφάλου μας και έχουν εντοπίσει κάποιες συγκεκριμένες τροφές που οξύνουν την σκέψη μας.

Επομένως αν έχεις ένα σημαντικό διαγώνισμα ή μια συνέντευξη για δουλειά που θέλεις να βάλεις τα δυνατά σου, πρέπει να επιλέξεις τις ακόλουθες έξι τροφές:

1. Αυγά

Τα αυγά αποτελούν σημαντική πηγή βιταμίνης Ε, κάτι εξαιρετικά σημαντικό για τη δύναμη του εγκεφάλου. Ερευνες υποστηρίζουν ότι η κατανάλωση αυγών τονώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου. Καταναλώνοντας αυγά για πρωινό είναι η ιδανική επιλογή για να ακονίσεις το μυαλό σου.

Foodie Factor/pexels
Foodie Factor/pexels

2. Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη και τις νοητικές λειτουργίες. Είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες που διαστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία και διεγείρουν την παροχή αίματος στον εγκέφαλο, βελτιώνοντας την μνήμη και τις νοητικές μας λειτουργίες.

 rawpixel.com/Pexels
rawpixel.com/Pexels

3. Μοσχαρίσιο κρέας

Η εγκεφαλική λειτουργία επηρεάζεται από την επάρκεια του οργανισμού σε σίδηρο. Τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου, ιδιαίτερα όταν φτάνουν στο σημείο να χαρακτηρίζονται ως αναιμία, επηρεάζουν αρνητικά τις νοητικές λειτουργίες, τη μνήμη και την ικανότητα συγκέντρωσης. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι το κρέας και κυρίως το μοσχαρίσιο, το συκώτι, τα όσπρια, το σπανάκι και οι ξηροί καρποί.

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ:  bovary.gr

Share.


Leave A Reply