7 πράγματα που αποδεδειγμένα μειώνουν το άγχος!

0


Spread the love

Aρκεί μια επείγουσα κατάσταση, ένα φορτωμένο πρόγραμμα, μια απαίτηση, μια ασυνεννοησία, μια δυσάρεστη έκπληξη, ένα πιεστικό deadline, για να νιώσουμε πόνο σε διάφορα σημεία του σώματός μας.

Αυτός ο πόνος δεν είναι παρά η εκδήλωση του στρες που προκύπτει από αρνητικές σκέψεις. Αρνητικές σκέψεις που γίνονται αρνητικά συναισθήματα.

Αν υπάρχει κάτι που, με βεβαιότητα, συντελεί στην κακή υγεία, στην εκδήλωση ασθενειών και άλλων δυσλειτουργιών του σώματος, αυτό είναι το στρες. Η επικινδυνότητά του αυξάνεται όταν δεν γίνεται αντιληπτό: όταν το άτομο παρασύρεται από τις αρνητικές σκέψεις του και δεν τις διαχειρίζεται ανοιχτά και ψύχραιμα. Αίσθημα κούρασης, μειωμένη παραγωγικότητα, αϋπνία, δυσκολία στη λήψη αποφάσεων, πονοκέφαλος, απώλεια όρεξης, ταχυκαρδία, διάρροια ή δυσκοιλιότητα είναι μερικά από τα συμπτώματά του.

Σε έναν κόσμο όπου σε όλα αντιστοιχεί ένα κόστος, υπάρχουν ακόμα πράγματα που -χωρίς να μας επιβαρύνουν οικονομικά- μπορούν αποδεδειγμένα να αλλάζουν την βιοχημεία του εγκεφάλου,κατευνάζοντας το στρες που καταλύει το σώμα

Διαβάστε περισσότερα εδώ: bovary.gr

Share.


Leave A Reply