NEWSFEED

Καλαμάτα: 21|«Και τώρα τι;/ Από τη Θεωρία στην Πράξη»

today30/09/2015 1

Φόντο
share close

Για πρώτη φορά στην Καλαμάτα οργανώθηκε δημόσια διαβούλευση με συμμετοχή των πολιτών για την ανάπτυξη της πολιτιστικής στρατηγικής της πόλης μας σε βάθος δεκαετίας. Σχηματίστηκαν 8 θεματικές ομάδες εργασίας από εθελοντές που επί 3 μήνες συμμετείχαν σε εβδομαδιαίες συζητήσεις για τη διαμόρφωση συγκεκριμένων προτάσεων.

-Πώς μπορούμε να περάσουμε από τη θεωρία στην πράξη;
-Πώς ασκούμε πίεση στους εμπλεκόμενους φορείς για να υλοποιήσουμε μια ιδέα;
-Πώς μπορούν η συμμετοχή και ο εθελοντισμός να φέρουν μετρήσιμα
αποτελέσματα για την πόλη μας;

Το Γραφείο Υποψηφιότητας KALAMATA:21 σε συνεργασία με τους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς Place Identity και το Impact Hub Athens θα θέσουν τα ερωτήματα αυτά στο εργαστήριο πολιτών για την Πολιτιστική Στρατηγική της Καλαμάτας με θέμα: ’Και τώρα τι; Από τη θεωρία στην πράξη’’ που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου στις 18:00 στο φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου.

Τέσσερις εκπαιδευτές από την Αθήνα με εξειδίκευση σε θέματα πολιτιστικής διαχείρισης, αστικής αναγέννησης και κοινωνικής καινοτομίας θα μοιραστούν μαζί μας μεθόδους και εργαλεία συμμετοχικού αχεδιασμού αλλά και πρακτικά παραδείγματα μετάβασης από τη θεωρία στην πράξη.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη καθώς και σε όσους συμμετείχαν στις 8 θεματικές ομάδες εργασίας. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα παρουσιαστούν σύντομα οι προτάσεις των ομάδων και θα διερευνήσουμε στην πράξη νέους τρόπους συνεργασίας και υλοποίηςης ιδεών. Η είσοδος στο εργαστήριο είναι δωρεάν κατόπιν εγγραφής στο τηλ: 2721181030 ή μέσω του συνδέσμου: https://docs.google.com/forms/d/1f3BFAVY5SjdsT_cFl ο οποίος βρίσκεται και στο website μας: www.kalamata21.eu

Λίγα λόγια για τους συνδιοργανωτές: Η Place Identity αναπτύσσει δίκτυα ανθρώπων και έργων για την αναγέννηση των ελληνικών πόλεων και τόπων μέσα από τη συμμετοχή των πολιτών. Ιδρύθηκε το 2013 ως αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία με σκοπό να υποστηρίξει άτυπες ομάδες και δράσεις που αναπτύσσονταν από το 2009, όπως οι εκθέσεις “Φαντάσου την πόλη”. Η Place Identity ειδικεύεται στη διοργάνωση εργαστηρίων πολιτών για τη συλλογική λήψη αποφάσεων για θέματα τοπικής και εθνικής κλίμακας αλλά και εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε μεθόδους συμμετοχικού σχεδιασμού. Παράλληλα, διοργανώνει εκστρατείες ευαισθητοποίησης και προάσπισης θεσμικών αλλαγών, υλοποιεί συγκριτικές έρευνες, διοργανώνει διεπιστημονικά συνέδρια και συμπράττει με τεχνολογικούς οργανισμούς για την δημιουργία εφαρμογών συμμετοχικής διακυβέρνησης.

Το Impact Hub Athens αποτελείται από μια κοινότητα ανθρώπων που εστιάζουν στην κοινωνική επιχειρηματικότητα. Με μορφή συνεργατικού χώρου  λειτουργεί  σαν εργαστήριο καινοτομίας, θερμοκοιτίδα επιχειρήσεων και προσφέρει στα μέλη του ένα μοναδικό οικοσύστημα, γεμάτο πόρους, έμπνευση, και ευκαιρίες συνεργασίας για να αυξήσουν το αντίκτυπο τους. Αντίστοιχες τοπικές κοινότητες παγκόσμια συνδεδεμένες υπάρχουν σε άλλες 73 πόλεις, ενώ το παγκόσμιο δίκτυο Impact Hub αριθμεί 11.000 μέλη που δραστηριοποιούνται με βάση τις κοινές τους αξίες.

Συντάχθηκε από: MESSINIA RADIO

Rate it