Η εταιρεία εσωρούχων από τη Νέα Υόρκη «Adore Me», επέλεξε για την καμπάνια της, μελαχρινά μοντέλα και σε «κανονικό» μέγεθος.
Τα ξανθά και ανορεκτικά μοντέλα, αποκλείστηκαν. Οι επιλογή δεν έγινε τυχαία, αλλά βασίστηκε σε έρευνα σύμφωνα με την οποία οι καταναλωτές έδειξαν την προτίμησή τους στα μελαχρινά, «κανονικά» μοντέλα. Σύμφωνα με τα απροσδόκητα αποτέλεσμα της έρευνας, οι μελαχρινές πούλησαν τέσσερις φορές περισσότερο από ότι οι ξανθιές συναδέλφισσές τους.
«Υπάρχει μια γενική νοοτροπία ότι θα πρέπει να είναι εξαιρετικά αδύνατες … Εμείς δείχνουμε ότι προσφέρουμε εσώρουχα για όλους», αναφέρει στο CNN ο Morgan Hermand–Waiche, ιδρυτής της «Adore Me».