Έπειτα από πολλές καταγγελίες που έλαβε η Ένωση Καταναλωτών – η Ποιότητα της Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ), προχώρησε σε «ελέγχους» σε διαφημίσεις και φυλλάδια προσφορών. Αποτέλεσμα; Πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ παραπλανούν τους καταναλωτές ως προς τις τιμές των προϊόντων που βρίσκονται σε προσφορά με τους εξής τρόπους!
– Αναγράφοντας μόνο το ποσοστό έκπτωσης (πχ. -50%) χωρίς να αναφέρεται ούτε η αρχική ούτε η τελική τιμή.
– Αναγράφεται η τελική τιμή της προσφοράς, χωρίς να αναγράφεται η αρχική.
– Παρατηρείται η αναγραφή της αρχικής τιμής με μικρή γραμματοσειρά, ενώ αντιθέτως η τελική με μεγάλους αριθμούς.
– Με «ηχηρά» μηνύματα, π.χ. μοναδικές προσφορές, super προσφορά, μην το χάσεις!, που δελεάζουν τον καταναλωτή χωρίς όμως να είναι εμφανής η προσφορά με την αναγραφή της τιμής πριν και μετά την προσφορά.
Πηγή: spirossoulis.com