πό πολλούς παρουσιάστηκε ως γκάφα. Για άλλους ήταν κάτι εσκεμμένο. Η αλήθεια ίσως να βρίσκεται κάπου στη μέση. Κι η μέση λέει ότι οι άνθρωποι του Game of Thrones αντί να πανικοβληθούν ή να σβήσουν το ποτήρι των Starbucks, είδαν κέρδος.
Κέρδος όχι μόνο για την ίδια τη σειρά, αλλά και για τα Starbucks. Όπως και τα Starbucks είδαν το όφελος που μπορούν να έχουν από μια τόσο έμμεση, μα τόσο στοχευμένη διαφήμιση. Αρκεί να δει κανείς τι γίνεται αυτή τη στιγμή στο προφίλ του στο Twitter. Αρκούσε μια ανάρτηση όπου τουίταραν ότι έπρεπε να παραγγείλει η Ντενέρις το Dragon’s Drink και όλοι ρωτάνε αν υπάρχει αυτό.
Κι επειδή πρόκειται για πραγματικό προϊόν των Starbucks στην Αμερική, οι πωλήσεις του είναι πιθανό να γνωρίσουν αύξηση αντίστοιχη με την καρύδα στην Ελλάδα μετά το Survivor του 2017.
Είναι προφανές ότι αυτό το ποτήρι βρέθηκε τυχαία εκεί. Η σκηνή γυρίστηκε χωρίς κανείς να το αντιληφθεί τη στιγμή που έπρεπε. Το ίδιο προφανές όμως είναι πως στο μοντάζ το είδε κάποιος. Μιλάμε για μια σειρά που τα επεισόδια της περνάνε από τριπλό μοντάζ. Επίσης μιλάμε για μια σειρά που σε διάφορες περιπτώσεις έχει δείξει ότι κάνει additional γύρισμα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ: menshouse.gr