NEWSFEED

Ποιοι χρήστες προτιμούν το Instagram και ποιοι το Facebook!

today20/03/2020 4

Φόντο
share close

Μία νέα έρευνα δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρούν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πιο αξιόπιστο και αυθεντικό από τις εικόνες των brand.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Οι συστάσεις από φίλους και συνομήλικους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands» δήλωσε ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic στο luxury daily.

«Οι καταναλωτές θα μοιραστούν τα πραγματικά αφιλτράριστα συναισθήματά τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που τους αρέσουν – και δεν τους αρέσουν – έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να είναι πιο αξιόπιστο για άλλους καταναλωτές» διευκρίνισε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα πορίσματα της Olapic βασίζονται σε έρευνα με δείγμα 5.000 χρήστες παγκόσμιων social media, συγκεκριμένα 1.000 χρήστες σε κάθε μία από πέντε χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γαλλία και Γερμανία).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους 10 βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: newsbeast.gr

Συντάχθηκε από: MESSINIA RADIO

Rate it