NEWSFEED

Γιατί οι εταιρείες ταχυμεταφορών δεν μπορούν να ανταποκριθούν στο μεγάλο όγκο παραγγελιών!

today08/12/2020

Φόντο
share close

Όποιος έχει κάνει ηλεκτρονική παραγγελία εν μέσω lockdown έχει διαπιστώσει ότι έχουν περάσει πολλές μέρες και το πακέτο παραμένει άφαντο. Οι εταιρείες ταχυμεταφορών φράκαραν και δεν μπορούν να διαχειριστούν τον μεγάλο όγκο παραγγελιών.

Τα e-shops και οι εταιρείες ταχυμεταφορών είχαν προετοιμαστεί για όγκους ίδιους ή και ελαφρά υψηλότερους (έως 15%) του πρώτου lockdown. Παρόλα αυτά, λόγω του συνδυασμού του lockdown, της black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου, προέκυψαν πολύ υψηλότεροι όγκοι.

Οι υψηλότεροι όγκοι απαιτούν και διπλάσιες υποδομές, εξοπλισμό αλλά και προσωπικό σε όλα τα επίπεδα, κάτι που δεν μπορούσε να προβλεφθεί με ακρίβεια. Αλλά και να είχε προβλεφθεί το πιθανότερο είναι ότι δεν ήταν εφικτό να καλυφθεί σε μόλις μερικούς μήνες, αναφέρουν πηγές της εταιρίας ταχυμεταφορών ACS, σύμφωνα με το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, σχολιάζοντας τα ζητήματα που έχουν προκύψει στον κλάδο.

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αποτέλεσμα είναι ότι κάποιες μεγάλες εταιρείες ταχυμεταφορών, αλλά και ηλεκτρονικά καταστήματα μεγάλων εταιρειών, αναγκάστηκαν να προβούν στη διακοπή της λειτουργίας τους για μερικές ημέρες.

Όσοι είχαν κάνει καλύτερη προετοιμασία μπόρεσαν να συνεχίσουν την εξυπηρέτηση των αυξημένων όγκων, έχοντας ελεγχόμενη καθυστέρηση στην ροή των αποστολών, ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στους συσσωρευμένους όγκους παραγγελιών και δεμάτων…

Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/6894230/giati-oi-etaireies-tachymetaforon-den-mporoyn-na-antapokrithoyn-sto-megalo-ogko-paraggelion

Συντάχθηκε από: MESSINIA RADIO

Rate it