City FM 103,8
ΔΙΑΥΛΟΣ 99.2 FM
Κανάλι 20 107,5
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει για την πορεία μιας εταιρείας στα social media αλλά και για την εξέλιξή της γενικότερα το πώς χειρίζεται τα σχόλια και τα παράπονα των πελατών της.
Πώς μπορεί όμως μια επιχείρηση να αποφύγει τις ψηφιακές… κακοτοπιές;
Σύμφωνα με τους ειδικούς στο χώρο της ηλεκτρονικής επικοινωνίας, οι εταιρίες πρέπει να απαντάνε όσο πιο γρήγορα γίνεται στα αρνητικά σχόλια. Αν η απάντηση έρθει στο πρώτο 15λεπτο, τότε αφήνει πολύ καλύτερες εντυπώσεις.
Το 42% των πελατών περιμένουν απάντηση εντός της πρώτης ώρας, δείχνει έρευνα της Convince and Convert, ενώ ένα 32% αξιώνει απόκριση μέσα στο πρώτο μισάωρο. Ασχέτως ώρας μάλιστα, οι χρόνοι κατάλληλης απάντησης είναι οι ίδιοι για πρωί και βράδυ, καθημερινές και Σαββατοκύριακα.
Όσον αφορά στο περιεχόμενο της απάντησης στην κακή κριτική, οι ειδικοί συμβουλεύουν πως αυτό έχει να κάνει με την κάθε περίπτωση και τη συνθήκη του παραπόνου.
Είτε απαντήσουμε δημοσίως ή με προσωπικό μήνυμα, με σοβαρό τρόπο ή με χιούμορ, πάνω απ’ όλα πάντα πρέπει να είμαστε ευγενικοί και ήρεμοι.
Οι ειδικοί, μάλιστα δίνουν και πέντε απλά βήματα που θα σας λύσουν τα χέρια:
Διαβάστε περισσότερα εδώ: techsmart.gr
Συντάχθηκε από: MESSINIA RADIO
αρνητικά σχόλια διαδίκτυο διαχειριστείτε επιχείρηση Τρόποι
![]() |
---|
![]() |
![]() |
For every Show page the timetable is auomatically generated from the schedule, and you can set automatic carousels of Podcasts, Articles and Charts by simply choosing a category. Curabitur id lacus felis. Sed justo mauris, auctor eget tellus nec, pellentesque varius mauris. Sed eu congue nulla, et tincidunt justo. Aliquam semper faucibus odio id varius. Suspendisse varius laoreet sodales.
closeDancing In The Flames The Weeknd
Se Periptosi Pou Anna Vissi
Bad Dreams Teddy Swims
Xiliometra APON
Koino Mistiko (feat. Lila) LILA
Messy Lola Young
I Adore You (feat. Daecolm) HUGEL, Topic & Arash
Gyrismos Christos Mastoras & Melisses
COPYRIGHT © 2015 - 2025 MESSINIARADIO.GR | POWERED BY SLAVE IT SOLUTIONS