Η παραγωγικότητα μιας επιχείρησης βασίζεται κυρίως από το πόσο ικανοποιημένοι αισθάνονται οι εργαζόμενοι της.
Μπορεί να είναι η μείωση των ωρών εργασίας ή ακόμα και η υιοθέτηση ενός αδέσποτου κουταβιού. Για πολλούς όμως εργαζόμενους η διάθεση τους καθορίζεται κατά ένα μεγάλο βαθμό από τον τρόπο αντιμετώπισης που έχουν από τους εργοδότες τους.
Ο Στιβ Μπουσνέλ, σύμβουλος ηγεσίας και ιδρυτής της Charles River Carrers σημειώνει πως υπάρχουν πέντε απλά βήματα για κάθε εργοδότη που πρέπει να κάνει για να διασφαλίσει την χαρά των εργαζομένων του στην επιχείρηση.
1. Κάθε εργοδότης πρέπει να ακούει τους εργαζομένους του
Ο Μπουσνέλ υπογραμμίζει πως η πιο σημαντική αρετή σε έναν εξαιρετικό εργοδότη, είναι να μπορεί να ακούει. Ειδικά όταν «ακούν με πρόθεση».
«Έχουμε παρατηρήσει πως οι άνθρωποι πολύ συχνά ενθουσιάζονται με τις ιδέες τους και θέλουν να προχωρήσουν πολύ γρήγορα» σημειώνει ο Μπουσνέλ και συμπληρώνει «Αυτό που δεν κάνουν πολύ συχνά είναι να ακούν την σοφία που κρύβεται στις αξιολογήσεις».
Για να ακούς με σκοπό, οι εργοδότες θα πρέπει να θέλουν να βρίσκουν χρόνο για να ακούσουν και πρέπει να είναι παρόντες όταν συζητούν με το προσωπικό τους. «Δεν πρέπει να πηγαίνουν προκατειλημμένοι, αλλά με ανοιχτό μυαλό. Αν έρχεσαι σε μια συζήτηση μόνο με τις δικές σου απόψεις, τότε δεν ακούς πραγματικά».
2. Ο εργοδότης πρέπει να αντιλαμβάνεται την σημασία της ισορροπίας μεταξύ προσωπικής ζωής και εργασίας
Η δουλειά δεν πρέπει ποτέ να καταναλώνει όλη την ζωή ενός εργαζόμενου. Έχουν χόμπι, ασχολίες, δεσμεύσεις και εκδηλώσεις που γίνονται έξω από το γραφείο και οι εργοδότες πρέπει να είναι ανοιχτοί στο να προτρέπουν τους υπαλλήλους τους να δοκιμάζουν πράγματα…
Διαβάστε περισσότερα εδώ: economistas.gr